RECURSOS PER A L’AULA D’ACOLLIDA

Bloc creat per  Sígrid Turrà per donar resposta a les necessitats de l’aula d’acollida de l’institut Illa de Rodes.

Recursos per aprendre català:

jocs-licJocs LIC. Jocs de llengua

Generalitat de Catalunya. Subdirecció General de Llengua i Cohesió social. Servei d’Ensenyament del Català: Barcelona, 2007.

  1. Identificació personal i relacions familiars
  2. Ensenyament i educació
  3. Estats físics i anímics d’una persona
  4. Rutines diàries, temps lliure i entreteniment
  5. Habitatge i llocs de residència
  6. Compres, mejar i beure
  7. Viatges i trasllats
  8. Orientacions didàctiques i solucions

 

Vincles

Vincles. Llengua catalana per a alumnat d’incorporació tardana és un material pensat perquè facis el primer contacte amb la llengua catalana. L’objectiu de Vincles és donar les eines d’aprenentatge bàsiques perquè l’alumnat de procedències culturals i geogràfiques diverses, que s’incorpora tardanament al sistema educatiu de Catalunya, adquireixi la competència bàsica en llengua catalana. Pots treballar amb els materials interactius en línia o bé, si així ho prefereixes, descarregar-te’ls en format pdf.

Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i el Li

Material per a l’aprenentatge inicial de la llengua.

Consta de 4 quaderns per a l’alumne graduats de manera que els continguts van adquirint complexitat a mesura que avancen els números.

  1. La Nàdia i en Li. Anem a l’escola. Anem a l’institut
  2. La Nàdia i en Li. El nostre cos
  3. La Nàdia i en Li. La casa i la família
  4. La Nàdia i en Li. Els mitjans de transport

Passos 1: bàsic1

General

 Alfabet

Llegir paraules1

Llegir paraules2

Ortografia i memòria visual

Fer frases

Busca la paraula

Aliments

Salut

Altres recursos


Accions

Informacions

Cap resposta

Una resposta a “RECURSOS PER A L’AULA D’ACOLLIDA”

28 09 2021
Anònim (08:55:36) :

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>